PlausibleForces
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Wellcome Guest,today is Mon 20 May - 2:53:12

HomePortalGallerySearchLatest imagesSPONSORSRegisterLog in

xara3d version7

Go down 
AuthorMessage
HeLLaViOnX
Admin
Admin
HeLLaViOnX

Respect : 6992
Appreciated : 26

xara3d version7 Empty
PostSubject: xara3d version7   xara3d version7 Icon_minitimeTue 1 Mar - 17:39:05

http://thepiratebay.org/torrent/6191437/Xara_3D_Maker_v7

Xara 3D
Tradicionalni 3D programi su notoriously teško za korištenje i razumijevanje. Nije tako Xara3D. Za razliku od većine modernih 'bloatware "koji nudi više mogućnosti nego što su ikad vjerojatno da će se koristiti, i uzeti dob za naučiti i razumjeti, Xara3D je stvoren za obavljanje jedan posao, te obavlja i taj posao s stil, brzina, jednostavnost i gladak.

Xara3D je isključivo dizajniran za stvaranje najkvalitetniji 3D teksta i grafike, Kao što su logotipi, naslova, zaglavlja i gumbe. To je savršen način da dodate utjecaj na Vaše web stranice, mailshots i prezentacije (sve slike su potpuno anti-aliased za to glatko, profesionalnih kvaliteta). Xara3D također može stvoriti strašan 3D animacije u sekundi - GIF, Avis i jednostavne Flash movie sekvence - i čak možete poboljšati vaš desktop za spremanje bilo animacija kao screensaver!

With Xara 3D Maker you can create an endless variety of 3D graphics from TrueType fonts or imported 2D shapes, with simple controls to alter the extrude depth, lighting, bevel, color and texture, shadow, font size and type.And there's a whole range of animation possibilities including multi-page sequences and even animated 3D screensavers. Graphics are fully anti-aliased for the best possible on-screen quality and can be optimized for web use. Imports WMF/EMF, CorelXARA and Webster files, exports GIF, Flash, JPEG, PNG, AVI or BMP.

Xara 3D Maker is used both by professional web graphic designers and home computer users to make animated gifs, buttons, banner graphics and titles for presentations

xara3d version7 Plausibleforces3

xara3d version7 Plausibleforces4
Back to top Go down
http://plausibleforces.co.cc

xara3d version7
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
PlausibleForces :: Plausible Forces :: Media-
Jump to: